Animation Is Fun

Animation Is Fun

وبلاگی برای دوستداران هنر انیمیشن
Animation Is Fun

Animation Is Fun

وبلاگی برای دوستداران هنر انیمیشن

شروع میکنیم

 زیرنویس فارسی مجموعه   آموزش انیمیشن استاد ویلیامز  The Animator's Survival Kit -  Richard Williams

برای ته

  • نکته اول و بسیار مهم اینکه  این زیرنویس ها توسط یه مترجم عادی ترجمه نشده. من خودم هم انیماتور هستم و  تا حالا 7-8 کتاب در زمینه انیمیشن ترجمه کردم که دو تاش منتشر شده. 

http://mftbook.ir/product/osul-moteharrek-sazi-karaktr-maharat-haye-payeh

http://mftbook.ir/product/osul-moteharrek-sazi-karaktr-maharat-haye-pishrafteh

  •  این مجموعه نه در ایران و نه در هیچ کجای دنیا زیرنویس انگلیسی هم نداره من به صورت شنیداری اینها رو ترجمه کردم از درست بودن اون تا 99 درصد مطمئن هستم. اگه جایی شک داشتم چند تا علامت سوال گذاشتم؟؟
  •  مانند کتابهایی خودم،  این مجوعه رو برای اطلاعات خودم و یادگیری ترجمه کردم و تا مطلبی رو نفهمیدم از کنارش نگذشتم
  • استاد ویلیامز  خیلی دوست داره تو کلاسها خاطره تعریف کنه . مخصوصا از کن هریس و میلت کاهل. گاهی به انیمیشنها مکانها وکسانی اشاره میکنه که به گوش کمتر کسی از ایرانی ها خورده  و من تا حد امکان برای هر کدوم از اینها سرچ زدم تا بدونم چی هستن و چرت و پرت ترجمه نکنم. 
  • سعی کردم برای اصطلاحات تخصصی از همون اصطلاحات استفاده کنم مثل اکسان ACCENT  و برای اصطلاحات تخصصی دیگه که فارسی معمول دارن از معادل فارسی استفاده کنم مثل  TIMING زمانبندی.  توضیحات لازم رو در قالب یک PDF ضمیمه خرید شما میشه
  • به این وبلاگ سر بزنید چون هر چند وقت یکبار کتابهایی رو ترجمه میکنم و برای فروش یا دانلود رایگان میزارم

برای تهیه این مجموعه به وب سایت CGAria مراجعه بفرمایید



و در ضمن  اگه سوالی راجع به انیمیشن دارید بپرسید من در زمینه انیماتوری کار کردم و در حد اطلاعاتم در خدمتتون هستم