Animation Is Fun

Animation Is Fun

وبلاگی برای دوستداران هنر انیمیشن
Animation Is Fun

Animation Is Fun

وبلاگی برای دوستداران هنر انیمیشن

کتاب اصول متحرک سازی کارکتر : مهارتهای پایه

کتاب اصول متحرک سازی کارکتر : مهارتهای پایه  ، اثری به یاد ماندنی و کم نظیر در عرصه آموزش انیمیشن است. با وجود اینکه کتابهای زیادی از نویسندگان بعضا نامدار موجود بود ولی هیچکدام مانند این کتاب ساده و در عین حال دقیق و جامع نبودند. استیو  رابرتز  انیماتور و کارگردان تلویزیونی انگلیسی که سابقه 25 سال کار در زمینه انیمیشن تلویزیونی رو داره این کتاب رو تالیف کرده و من با افزودن بخشهایی برای اجرای تمرینهای کتاب در برنامه 3Ds max اونو تکمیل کردم.  البته طبق معمول با توجه به ارتباط بسیار نزدیکی که ما ایرانی ها با جامعه بین الملل و قوانین کپی رایت داریم من نتونستم هزینه کتاب رو به استیو پرداخت کنم و فقط تونستم به پروفایل ایشون در Linkedin برم  و مراتب عذرخواهی و تشکر خودم رو اعلام کنم که استیو عزیز با خوشرویی نه تنها بنده رو تشویق کردند بلکه از من خواست تا در صورت تمایل در کلاسهای آنلاین ایشون ثبت کنم.

این کتاب رو من چهار سال پیش ترجمه  و تالیف کردم و توسط انتشارات دیباگران (مجتمع فنی تهران) و با نظارت آقای داریوش فرسایی به صورت کاغذی و تیراژ خیلی محدود چاپ شد. با توجه به بازار خوفناک کاغذ و هزینه های چاپ  انتشارات اونو در سایتهایی مثل  طاقچه یا فیدیبو منتشر کردند .


 مشکل اساسی اینجا بود که برای استفاده از مطالب کتاب نیاز به یک سی دی همراه بود که من تصمیم گرفتم برای رفاه حال خریداران امروز و انیماتورها( و شاید کارگردانهای )فردای انیمیشن کشوراونو به اشتراک بزارم. قطعا اگه پیگیر این وبلاگ باشید پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در اینجا خواهم بود.

برای دانلود سی دی همراه کلیک کنید



portfolio

3d animation



rigged characters for my published books



cut out animation